söndag 15 januari 2012

2012

En fantastisk inledning på det nya året. Ny ponny och ett föl som väntas i början av juni!!!
Några bilder på gården och djuren!!
                            Bandit Svartenbrant Wedin. Lejonhuvad kanin som övervintrar i vårt stall.
                                Bäckdalens Amore. Diplom och championsto. Vilken stjärna!!!
                                           Bästa! Ängdalas Sunlight. Guldsto med hjärtat på rätta stället!

                                                                 Stallet.



                                                    Lilla Muffin!
                                                               Stella!
                                                                     Timmo! 13 år!

                                          Ha det gott alla Vänner!

                                                                     

1 kommentar:

  1. ÅÅÅÅÅÅh Miaa!! Jag har en kanin ju som jag fått lite problem med.. Jag har ingenstans att ha den när jag ska till villis och det är jag som betalar för maten.. Så min ekonomi ligger i botten.. Därför undrar jag om du vill ha min lilla pys!! Jag vill verkligen inte detta med jag är tyvärr tvungen.. Du kan skicka svar i ett pm på facebook! Snälla tänk på saken!
    ps. Jag kommer förbi nästa lov om det är okej!

    SvaraRadera