måndag 14 mars 2011

Vaken!

Vem tände lampan? Den där gula, varma, sköna på himlen. Ibland en aning dold bakom slöjor av moln, ibland strålande! SOLEN! Äntligen lite ljus och vintertröttheten får ge vika lite. Jag har nu piggnat till
efter min höftoperation. Det va rackarns vad tid det tog. Jag hade  min enfald räknat med att vara tillbaka på jobbet vid det här laget men ack vad jag bedrog mig. Har sovit dessa veckor som aldrig förr. Inte
ett uns av energi att vare sig pyssla på hemma eller att vara social. Dock anar jag en strimma lust och energi
nu och har faktiskt börja påskpyssla! Jag tänker inte bry mig om att påsken är så sen i år. Den är snart ändå så det så! Tänkte lägga ut lite bilder men slut ström i kameran. In med den på laddning så återkommer jag.

                                                             VÅRKRAMAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar