måndag 3 januari 2011

Vardag

Åter till vardagen och jobbet. Inte sovit många timmar inatt men har mig själv att skylla....Har man vänt på dygnet så har man. Jobbat. följt vår yngsta till tandläkaren och på vägen in en sväng förbi Victoria Home!
Nysatrtad inredningsshop inne på Café Victoria på Mariedal, Umeå. Såååå mycket fint! Förrättstallrikarna
från nyårsaftonen är inköpta där och idag ville jag komplettera men ack...det var det fler som tänkt. Slutsålt för tillfället så jag har en anledning att åka dit igen. Börjar så smått planera nya tag inne i huset, tiden mellan jul och påsk. Jag tänker fräscha blommor, vårfärger på kuddar och vitfärg....ett bord som ska målas samt en lampkrona som det ska fixas med. Bäst att passa på dock eftersom jag väntar på en höftoperation som
lär lamslå alla projekt under en period.
En liten julbild från min köksbänk
Årets sista brödbak! Baguetter med kalonji.


1 kommentar:

  1. Å vad kul det är när du bloggar.. Kan du inte fota gääärnet nu hemma innan operationen så du alltid har nya bilder att visa ?=) Små guldkorn.. i fönster, tv-bänken, dina favoritmöbler? weiiii, det är så kul att läsa!!!!

    SvaraRadera