måndag 16 maj 2011

Men Mia då.....

Så har jag gjort det IGEN!! Sabbat en dyr telefon med vatten. Den här gången min IPhone, billigt o bra....
Vaknade imorse, förkyld, och skulle ringa jobbet när jag upptäckte att jag inatt tippat ut en mugg vatten. I pölen har altså telefonen legat och sippat i sig allt den har kunnat. Gulliga grannen Anton har varit här och
hjälpt mig så gott han kunnat så nu ligger apparaten i ugnen för att sedan läggas i en påse ris ett par dygn.
Jag ska på sin höjd ha en urgammal mobil,värde noll i min hand i fortsättningen för nu är det dyrtelefon
nr 2 jag badat.
Idag blir det lugnt förhoppningsvis. Ska kurera snuvan så gott det går. Plantera om lite kryddor kanske. Det här är min favorit. Jamaicatimjan god till allt men ffa torkad och använd i örtsalt tilsammans med lite annat
smått och gott.

Ha en bra dag alla ni andra!

                                                                          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar