tisdag 3 maj 2011

Sköna maj, en hektisk tid....

Maj maj måne, jag kan lura dig till skåne. Ja inte riktigt men mig själv har jag lurat iväg till Värnamo
den 23:dje och R åker till England, Birminham den 16:onde. Mitt i allt vi har att göra på hemmaplan förstås
men ändå trevligt med lite resande.
I helgen är det premiär för båtklubbens arbetshelger. På lördag bär det av ut till hamnen i Sikeå för att
vårrusta vår båt Leona. Städa, skrapa och måla. Hoppas att någon i klubben fixat lunch vid grillen som
vi brukar få. Om ågra helger till är det båtlyft ner i plurret. Alltid spännande och se om alla linor håller....
Kallt idag så något riktigt sug efter en båttur har jag dock inte. Ska hålla mig inne och slola om några
basilikaplantor istället!!!


 Ha en bra dag!! / mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar